äsken mä huusin sitä, et mä haluun olla yksin
                                         - ja nyt mä en haluu olla enää yksin, ku sä oot menny



miks vitus just mun pitää olla tämmönen neuroottinen idiootti?
hä?


sori aleksi,
koita kestää