perjantai, 21. joulukuu 2007
:/
äsken mä huusin sitä, et mä haluun olla yksin
- ja nyt mä en haluu olla enää yksin, ku sä oot menny
miks vitus just mun pitää olla tämmönen neuroottinen idiootti?
hä?
sori aleksi,
koita kestää
perjantai, 21. joulukuu 2007
Kommentit